Maracineni, sat Argeșelu, nr. 576F
0742 009 203
Luni - Duminica: 7/24
Monedă:

AcasaComenzi

Comenzi

Prin plasarea unei comenzi, clientul confirmă că are vârsta de peste 18 ani și este în măsură să încheie contracte în mod legal. Comenzile pot fi realizate pe bateriiladomiciliu.ro fie direct pe site, prin adăugarea produselor în coșul de cumpărături, fie prin trimiterea unui e-mail la suport@bateriiladomiciliu.ro, fie prin apelarea numarului de telefon 0742 009 204.

Prin trimiterea unei comenzi online sau telefonice pe bateriiladomiciliu.ro, clientul își exprimă acordul privind modalitatea de comunicare utilizată de vânzător (prin telefon sau e-mail) în gestionarea comenzilor sale. Odată plasată o comandă, clientul se angajează să achite suma aferentă conform opțiunilor de plată disponibile. Simpla adăugare a unui produs în coșul de cumpărături, fără a finaliza comanda, nu va fi considerată o comandă validă și nu implică rezervarea produsului. După finalizarea comenzii, clientul declară că toate datele furnizate sunt corecte și că poate fi contactat de vânzător dacă este necesar. În cazul în care clientul nu informează imediat vânzătorul despre orice eroare în comanda sa, se va considera că acesta acceptă condițiile comenzii (preț, produse, date de livrare sau facturare etc.), așa cum au fost menționate.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula o comandă, notificând clientul în prealabil, fără obligații ulterioare din partea oricărei părți, în cazul unor probleme legate de livrarea produsului, prețuri sau descrieri incorecte ale produselor, nefinalizarea plății prin card sau transfer bancar, furnizarea de date incorecte, lipsa vârstei legale a clientului sau neîndeplinirea obligațiilor de către acesta în tranzacțiile anterioare. Confirmarea unei comenzi de către vânzător indică acceptarea integrală a termenilor comenzii. Acceptarea se consideră finalizată în momentul în care vânzătorul oferă o confirmare verbală (telefonic) sau scrisă (prin e-mail), fără a fi necesară o altă confirmare din partea clientului. O comandă care nu a fost confirmată nu va fi considerată un contract. Confirmarea comenzilor se realizează telefonic sau prin e-mail.